Archived posting to the Leica Users Group, 2007/02/22

Subject: [Leica] M8 files and lightroom
From: bernardofeio at yahoo.com.br (bernardo feio)
Date: Thu Feb 22 17:12:34 2007

Ol?

(sorry for all that don't speak Portuguese. But some times it's nice to
speech about Leica in my mother tongue! I promise that I won't do this very
often!)

Obrigado Wade mais uma vez.

"Normalmente eu vou sempre deixar os photos no Lightroom - nao posso ver um
razao pra exportar."

Mas deixar uma imensid?o de fotografias no lightroom n?o o torna mais pesado
e lento?

obrigado